martes, 27 de octubre de 2009

Treball vikipèdia i valoració

El meu grup i jo vam crear una aportació nova al Vikipèdia "Necessitats educatives especials".
Les components del grup som: Silvia de Dios, Marta Muñoz i jo, les quals hem creat un compte comú amb el nom d'usuari: silviadb.
La component del grup, Silvia va fer la seva aportació que va consistir en definir el nostre tema.
La Marta va aportar la integració, raons i objectius.
I jo vaig aportar les joguines per a nens i nens segons la seva discapacitat: visual, auditiva o motora.



Aquest treball m'ha semblat força interessant.
Sabia que existia l'enciclopèdia vikipèdia, i alguna vegada hi havia realitzat alguna recerca, però mai m'havia parat a aprofundir en aquesta. Ara ja en sé més, i crec que està molt ben dissenyada, és bo que tothom hi pugui col·laborar, escriure, reescriure, discutir amb els demés usuaris...per tal d'aportar una informació a molta gent.
Ha sigut també molt interessant el fet d'aprendre a enllaçar tant internament com externament.
Qualsevol barbarisme que s'escrigui serà esborrat, totes les aportacions s'han d'escriure seguint el llibre d'estil de la vikipèdia.


Aquí podreu veure les diferents aportacions que hem fet al Vikipèdia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario