martes, 8 de diciembre de 2009

Llenguatge poètic, publicitari i quotidià (2)

Dimecres passat dia 2 de desembre, vam definir cadascun d'aquests llenguatges amb les seves característiques, sabent ja que els tres llenguatges són igual d'importants i que es necessiten mútuament
Són llenguatges amb una finalitat "comercial" ja que sempre que es produeix algun d'aquests s'exposen o venen unes determinades idees.

  • Llenguatge poètic: aquest llenguatge es caracteritza per ser estètic amb una melodia, amb un ritme aparent i per tenir figura. Aquest ens pretén evocar representacions mentals, és a dir, mentre llegim o escoltem el poema es creen unes imatges a la nostra ment.
No tots els poetes fan poemes per persuadir, sinó per alliberar-se dels seus sentiments, per desfogar-se
  • Llenguatge quotidià: és el llenguatge més espontani i fàcil alhora de comunicar-se. Aquest és el primer que s'aprèn a la vida i es caracteritza per ser un llenguatge altruista.
  • Llenguatge publicitari: és un llenguatge utilitzat per persuadir a un determinat públic, per seduir-lo. Aquest, el qual incorpora els altres dos llenguatges (poètic i quotidià), intenta vendre algun producte donant-li una forma atractiva i cridanera.

No hay comentarios:

Publicar un comentario